2008. május 5., hétfő

Björnlaget

A svédjeim ma hazamentek. Nagyon édesek voltak! :)
Íme:

Itt bugacpusztán vannak... lol
Ezt a képet nekem adták, és dedikálták a hátulját! :D
De nem ez a legnagyobb poén...
Bemutatkozáskor minden csoport megkérdezi, hogy hogy hívnak. Amire én azt válaszolom, hogy: BEA. Ezt még senkinek nem sikerült kiejteni, úgyhogy általában Bella, vagy Bell leszek... Pff. :) Most Bell voltam. Ez olyannyira megihlette őket, hogy búcsúzóul átköltötték a Jingle Bells-t csak nekem, és el is énekelték!!!
Íme a szöveg:
(a klasszikus Jingle Bells dallamára) lol!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

ótejóég

szibea írta...

:D
De nem édes? :))

Névtelen írta...

ház ez n cooool. :))

de miért nem a betty-t használod? neked úgyis két neved van. :)

Névtelen írta...

és miért nem tudak kimodani egy nevet lol még ha üzbég lennél v ilyesmi...

szibea írta...

Azért, mrt a főnökömnek, meg a többieknek is bea vagyok, aztán az már túl bonyolult lenne.
De arra gondoltam, h legközelebbre csinálok névtáblát
jó nagyot
lol

Névtelen írta...

bea-pólót :D

szibea írta...

"BEA
the guide
if you see me running, try to keep up
(because we're late for the performance)"
lol

Névtelen írta...

1. aranyos az a kis papír
2. a ló döglött, vagy szimulálja, mert erre tanították?
3. meleg vagy, vagy csak szereted a meleg sorozatokat?

Névtelen írta...

itt a június!!!

szibea írta...

Esz: tudom. :)
Lind: köszönöm, sztem is édes a papír. A ló betanított szimuláns :) Nem vagyok meleg, but I'm a huge fan. :)