2009. április 25., szombat

két pánikroham közt...

...azért sikerült elolvasnom a Confession of a Shopaholic-ot (mostanában van a moziban), angolul olvastam, mert nem akartam megvenni könyvesboltban, angolul meg letöltöttem netről :)
Vicces, könnyed, szórakoztató, van benne szerelmi szál, de sztem még egy 12-es karikát sem kell majd kirakni a filmre. Mondom, könnyed.
Viszont meg kell állapítsam, h nincs "contemporary könnyed literature"-szerelmi szál Pride and Prejudice nélkül. Mondjuk nem tudom, miért lepődtem meg, Jane Austen örök!
De lehet, h az a baj, h az eredeti P&P után ez már a harmadik olyan könyv (persze mind female writer for a female audience), amelyikből Austen kiinteget: először a BJ, aztán a Twilight, most meg a Shopaholic.

4 megjegyzés:

qtst írta...

hű, én láttam a filmet. hugh dancy a pasi benne, rá azért kiraknék 12esnél magasabb karikát helyenként, amúgy elég pff volt. de állítólag a könyv viccesebb. mármint... vicces lol

szibea írta...

Hát, én még nem láttam a filmet, de a könyvben mindössze egyetlen csók csattan... az már 12-es karikás?

qtst írta...

asszem a filmben is... márh csak 1... amit kicsit nehezményeztem...

de azért lehet pl nézni is korhatárosan ;) meg kinézni lol

szibea írta...

De azért remélem, nem volt vizes inges jelenet...
Az pl. sztem is korhatáros
lol