2010. április 10., szombat

SNAFU - Situation normal: all fcuked up

Fú, de régóta nem írtam semmit, but you know, there was nothing to write home about... :)
De most nyüszögnivalóm van, és ezt muszáj megosztanom másokkal is!
Nagy orosz szakdolgozatírás közepette érdekes (és megmagyarázhatatlan) dolgok történnek az ember lányával:
1) Lefagyott az orosz szótáram(!). Crucial fcuk-up in this particular case.
Sebaj, újratelepítettem. Nyüssz.
2) Összeszövetkezett ellenem a word és a cirill fontboard: úgy döntöttek vicces, ha nem tudok váltani a két írásmód között. This was the 2nd crucial fcuk-up, mivel fordításról írni azt jelenti, hogy ide-oda váltogatom (váltogatnám) a kettőt. A gép újraindítása megoldotta, de...
Nagyon nyüssz.
3) Végül, de nem utolsó sorban, az egerem adta föl a harcot. Eltűnt. Mármint a képernyőről... You know, just for shits and giggles. Now, how fcuked up is that???? Meganyüssz!!!
Újraindítottam hát a gépet. Megint.
De gyorsan le is mentettem minden oroszos dolgot egy pendrive-ra, hiszen szinte már várom, h melyik pillanatban omlik össze az egész rendszer és veszik el minden keserves munkával megírt oldal...
De most már készen állok, come hell or high water, mondtam is a gépemnek: "Do your worst!" Ha!
Jöjjön, aminek jönnie kell!
Come what may.
Семь бед - один ответ.

Nincsenek megjegyzések: