2008. február 19., kedd

Azt álmodtam...

...h csináltam egy nagy házibulit, aztán mindig, mikor beszólt valaki, kihívtam verekedni. Aztán a végén mindenkivek verekedtem, úgy, h csak ketten voltak még velem.
És mindenkit elvertünk.
Bár volt, akit nem vertem meg, mrt megsajnáltam. Pl. Celine Dion kishúgát. Mondtam neki, h fogja a színesceruzáit, és menjen inkább haza.
Hmm.

a) I should see a shrink.
b) Menjek el edzésre.
c) Menjek le az utcára verekedni (amúgy Fight Club módra).
d) Máskor ne igyak kávét lefekvés előtt.
e) Mindenkinek vannak hülye álmai, csak nem teregeti ki.
f) Egyéb...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szem csak ez a celinedionhúga-dolog ad némi okot aggodalomra :))) a többi normális :D

Unknown írta...

:)))
mindenkinek vannak ;))) tudod, én és brad pitt.

Unknown írta...

és ki volt az a kettő aki veled volt?

szibea írta...

huh, hát Gábor egyik haverja, akit alig ismerek, meg egy ismeretlen csaj, akit elneveztünk Almának.
lol
kár volt megkérdezned :D