2008. február 28., csütörtök

Karma

Találtam ezt a roppant édes kis cikket a femina.hu-n:

Ha hétfőn születtél
Jelenlegi életedre az érzelemmentesség jellemző, és emiatt sokszor lelkiismeredfurdalásod is van. Ennek oka az, hogy előző életeidben - a benned tomboló erős érzelmek miatt - képtelen voltál a józan gondolkodásra és nem tudtad fegyelmezni sem önmagad, sem pedig környezeted. Ha teheted, lazíts a stílusodon és vedd könnyedébben a dolgokat, mert akkor azok is könnyebben vesznek majd téged.

Ha kedden születtél
Korábbi életeidben bőven kijutott a botrányokból és a rágalmazásokból. De nem téged rágalmaztak, te rágalmaztál. Céljaid elérése érdekében sokszor túloztad el, vagy színezted ki a valóságot, szívesen füllentettél tényekről, hogy azok a te igazadat támasszák alá. De eddig, és ne tovább! Itt az ideje helyrehozni a dolgokat egy kis őszinteséggel és sok-sok tisztelettel.

Ha szerdán születtél
Előző életeidben hatalmas szexuális kisugárzással rendelkeztél, így bárkit könnyedén megszerezhettél magadnak. Örömmel használtad csáberőd, hogy minden nap mást ejts rabul. Gyakran visszaéltél különleges képességeddel, ami a sok szerelmi bukást eredményezi a jelen életedben. De ne ijedj meg, előbb vagy utóbb rád fog találni az, akit neked rendelt a karmád.

Ha csütörtökön születtél
Néha úgy érzed, hogy túlságosan lassú és fáradékony vagy? Ennek az az oka, hogy így vezekelsz azért, mert az ezt megelőző életeidben túlzott agresszivitással rendelkeztél. A dühödet nem tudtad legyőzni, az uralkodott rajtad, így jellemzően hisztériás rohamokkal és dühkitörésekkel reagáltad le a nehéz, feszített helyzeteket. A jelen korban inkább örülj annak, hogy kevesebb stresszel veszed az akadályokat.

Ha pénteken születtél (ez vagyok én lol)
Ebben az életedben feladatod, hogy reális értékrendet állíts fel, és önmagadba fordulva megtaláld a külvilág és a közted lévő harmóniát. Előző léteid során ugyanis nagyon súlyos hibákat követtél el a legtöbb erkölcsi normával szemben. Nem riadtál vissza a vallási tanítások teljes megtagadásától, illetve a hedonista, önpusztító életmódtól sem. Lassíts le és próbálj meg egyensúlyban élni!

Ha szombaton születtél
Vezekelned kell, mert előző életeidben a kötelességeidet megtagadtad, az elvárásoknak nem feleltél meg, nem mutattál kellő tiszteletet embertársaiddal szemben, és nem volt benned hajlandóság a fejlődés iránt. Ezt tudva nem csodálkozhatsz azon, hogy sokszor kicsit üresnek és hasztalannak érzed magad. Próbáld a hibáidat kijavítani azzal, hogy megteszed azt, amit elvárnak tőled.

Ha vasárnap születtél
Előző életeidben a személyes hatalmadat és a mások felett gyakorolt tekintélyedet rosszul alkalmaztad. Sokszor nyomtad el a környezetedben élőket, rájuk erőszakolva saját vágyaidat és elképzeléseidet. A jelenben ügyelned kell arra, hogy tudj meghunyászkodó is lenni, és olykor igazat adni másoknak. Helyezd szeretteidet az előtérbe saját magad helyett.

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is péntek lol

Névtelen írta...

"nem riadtál vissza a vallási tanítások teljes megtagadásától" - most ha ezt mondom, h ebben sem hiszek, akkor vajon visszaesőnek számítok? lol

Névtelen írta...

ezt = azt :D

szibea írta...

:D üdvözlet, sorstárs! lol
ezen a visszaesés dolgon már én is gondolkodtam... :)
vajon hány dobása van az embernek, mielőtt mondjuk szúnyognak vagy medúzának születik (újjá)?
meg én azon sem csodálkoznék, ha az utóbbi két évszázadban megnőtt volna a pénteken születettek száma... lol

Névtelen írta...

ugyan... mi fájna abban, ha medúza lennél? (ha már úgy teszünk, mintha buddhisták lennénk lol)

szibea írta...

Épp csak az, h a testem majdnem teljes egészében víz... nem túl bíztató túlélési esélyek... :)
mert szted minek lenne még szívás újjászületni?
légynek vagy scarabeusnak? hogy szarban turkáljunk? lol

Névtelen írta...

én szerdán. hatalmas "szexuális kisugárzással", ennek köszönhetem... a mit is? ;)) még jó h a karmám majd rámtalál. vagy nm. és akkor lehetek aranyos kis szkarabeusz. :))

szibea írta...

várj, várj. ha megtalál a karmád, és azt nem cseszed el, akkor elvileg nem leszel scarabeus... :))
viszont azzal számolni kell, h más hibád miatt mondjuk hétfőn (vagy akármi más napon, egyik se jobb a többinél) születsz... ;)
bár a hértfő egyébként is szar: monday is what sunday threw up, you know.
lol

Névtelen írta...

na ja, ha megtalál. dehát mégis mennyi ennek az eséje? mégcsak az a lehetőséget sem hagyták meg, h én keressem... :)) na szép, csak álljak és várjak.

Névtelen írta...

komolyan j-vel írtam az esélyt? hm. :D

szibea írta...

Előferdül :)

Névtelen írta...

most nem vágom... ki buddhista itt? :))))))

(ja és örömmel láttam, h megérkezett a márciusi gale... talán jövőre nem naptárat kéne csinálnom, hanem egy banner-sorozatot...)

szibea írta...

elvileg senki, de én azt vallom, h attól még létezhet, h te nem hiszel benne :)
jobb minden eshetőségre fölkészülni
lol


azért így se rossz: naptár és banner-inspiráció egyben :D (L)

Névtelen írta...

1., hát, azért ezt a többvasattűzbentartós megoldást általában nem díjazzák a vallások :)

2., nade köv hónaptól gondok lesznek :)

szibea írta...

Már megcsináltam.
sztem jó lett :)