2009. augusztus 2., vasárnap

Drama, drama, drama...

Az egyik új szabadtéris kollegina (Bogi) épp most olvassa a Twilightot, úgyhogy most tiszta happy vagyok, h végre van kivel megbeszélni... :)
Plusz, kerestem New Moon trailert (ez a második rész lesz), és meg kell, h állapítsam, h
1) megint átírták a könyvet
2) nem baj, már megszoktuk
3) Jacob jó pasi lett, megérte sokat gyúrni
4) miután másodszor is elolvastam a könyveket, már eleve sokkal szimpatikusabb lett, mint elsőre volt, most meg már ott tartok (néztem képeket, lesz vizes Jacob is), h a végén még neki fogok szurkolni :)


Soká lesz a film nagyon (a wigdget tanúsága szerint novemberben). De sajnos még sokább lesz csak Black Dagger Brotherhood folytatás (2010 elején). Azt is naon-naon várom már! Az Anita Blake-ről meg ne is beszéljünk, arról még hír sincs... *hatalmas sóhaj*
Éppen ezért álltam neki most a Bloodline series-nek (by Tanya Huff): első könyv egész jó volt, csak épp elég lightos az én tudjukmiken szocializálódott ízlésemnek :) Most kezdtem el a második könyvet, majd meglátjuk, mit tartogat!

2 megjegyzés:

qtst írta...

ezt most olvastam, és lol
"A mother recently gave me her baby and asked me:'Can you please bite her head'?" - Robert Pattinson

szibea írta...

au!
idáig még szerencsére nem süllyedtem.
de azért lennék vámpír ;) vagy vérfarkas. vagy inkább vérleopárd. :)