2009. augusztus 29., szombat

SZINes bölcsességek

Az elmúlt napok bölcsességei egy csokorban:

"Proud like a God, don't pretend to be blind" (Guano Apes)
Koncert naon-naon jó volt. Előbbre hozták egyébként a mai koncertek nagy részét, mrt tán túl hangos a fesztivál. Ki is akadtam rendesen, mrt így egybe esett a Neo a Guano Apes-szel... Pff... De áldom a szervezők eszét, mrt az utolsó koncert után kb. fél órával leszakadt az ég.

"Life's a climb. But the view is great" (na jó ez csalás, mrt ez a Hannah Montana című, méltán híres, filmből van, de péntekről szombatra virradóan néztem meg hajnal 2 és 4 között)
Nagyon hangzatos, de sajnos nem tudok 100%-osan egyetérteni. Vagy lehet, h csak én mászok néha rossz hegyeket :)

És a kedvencem:
"Lehet, h kutya vagyok, de NE A FARKAMON ÁÁÁÁÁÁLJ!" (Tankcsapda)
Ezt egy csávó mögöttem olyan lelkesen énekelte (ordította), h majdnem meghatódtam. :)

Nincsenek megjegyzések: