2009. december 31., csütörtök

B.U.É.K.!

Esz, nem tudom, te hogy csinálod, de én SOHA, de SOHA nem rendezek többet szilveszteri házibulit!
Olyan szépen elterveztem, h majd lazán veszem, mindent időben megcsinálok, és még mosolygós és csinos is leszek... De már napok óta nervous wreck vagyok.
Laza 8 fős összeröffenésből 11 fős "azt sem tudom, hova ültetem őket, mindent át kell rendezni a lakásban, stb". lett. Grrr! Talán az a baj, h nem az én barátaim jönnek, és így pöttyet nagyobb a nyomás... Grrr, indeed!
Az a legviccesebb, h épp tegnapelőtt szidtam le a párom, h nem kell ingerültnek lenni csak azért, mert szar a helyzet, úgyhogy qrvára össze kell szednem magam, h ne nyaljon vissza a fagyi...!
Nyugtató gyanánt youtube-os playlistemet hallgatom agyba-főbe, hátha az segít lenyugtatni megviselt idegrendszeremet. Meg persze itt kiírom magamból, mert azt mondják segít, ha az ember kibeszéli, kiírja magából.
Máris érzem, h simulnak a ráncaim meg a chi-m is kezd helyreállni.
Szúúúszáááá.

Nincsenek megjegyzések: