2009. december 21., hétfő

Quote of the Day

Most épp Night Huntress-t olvasok. A 3. könyvet. Még valamikor ősz elején elolvastam két és felet, aztán ráhagytam.
De két hete rájöttem, hogy már egy csomó könyvet hagytam félbe, úgyhogy most végigolvasgatom őket, amíg várom az újabb részeket. (Már vagy négyet, ötöt várok, de lehet, h többet, nem tudok mindent számon tartani már :) )
Szóval Night Huntress - At Grave's End:

"At this time of year, Florida was full of pulseless visitors. You
couldn’t swing a cat without hitting a nonbeating heart."
Mindig tanul az ember. Komolyan nem gondoltam volna annak idején, de az ilyen ponyvákból olyan idiomatikus szerkezeteket és bűbájos anglicizmusokat (meg persze amerikanizmusokat) lehet tanulni, hogy az csuda! :D
Meg persze mindegyikben imádnivalóak a british vámpírok, their sentences are just full of "luv"s and "duckie"s and "blimey"s. Lovley. :)

Nincsenek megjegyzések: