2010. január 1., péntek

Follow up

Nah, jelentem, még élek.
Tegnap már nem tudtam többet írni, mert nem volt rá lehetőség, de mindennel elkészültünk időben, bár aludni nem bírtam. Nem azért, mert nem volt idő, hanem, mert ideges voltam. Szerencsére nem hisztis, csak ideges. :)
Reni valóban megcsinálta a hajam :) Elvileg 9re hívtam a népet, az eleje már 8ra itt volt. jellemző.
Nagyon aggódtam, hogy valami nem lesz elég, de mindenből maradt egy rahedli. Virslit nem is főztünk. Elmaradt.
Éjfélig csak csacsogtunk, aztán éjfélkor pezsgőztünk, aztán meg játszottunk. Hatalmasakat röhögtünk, szerintem egész jól sikerült. Nem nagyon jól, csak egész jól. De hát mit tehet az ember, ha olyan a társaság, hogy már 20 éve ismerik egymást, mégsem tudnak igazán beszélgetni. :) One can only do so much.
3 körül oszlásnak indultak, fél4kor már kezdtük a pakolást Lacival. Fél ötre összepakoltunk, és elmosogattunk. Tökjók vagyunk! :)

6 megjegyzés:

qtst írta...

yaaay ;)
boldog újat nektek
puszi: e

szibea írta...

köszi :D
neked is :)

cinnouse írta...

na, jól mentél, bea ;) BÚÉK.

szibea írta...

"jól mentél"? Huh? Mi?

cinnouse írta...

hát a partyszervezésben.

szibea írta...

Lehet :), de inkább passzolok az elkövetkezendő 10-15 évre :D