2010. január 21., csütörtök

Laci emlékezik

Életem párja ált kissé hiányosan jegyzi meg a részleteket. Már elég jól hozzászoktam, és ki tudom ált. találni, h mire gondol.
pl.: *filmet nézünk* ez a színész hasonlít arra a... hogy is hívják? aki abban a filmben játszott. a... volt egyszer egy alaszka
Na, melyik színészre gondolt? Szerencsére kitaláltam :)
Válasz: Rob Morrow. (Aki sorozatban játszott - nem filmben - még pedig a miért éppen alaszkában... :)
De a mai fejtörő még az én képességeimet is fölülmúlta. Egy zenekar egyik zenéje nem jutott eszébe. A következő nyomokat "adta"
- Z betűs együttes
-Crying a szám címe.
- hárman vannak
- az egyik gitáros kínai (vagy vmi ferdeszemű)
- a klipjében egy fán zenélnek.
- És 2002-es zene.
Na, valaki emlékszik erre?
Mint végül (végülvégülvégül) kiderült a
- Linkin Park
- In The End című zenéjére gondolt
- amely együttesben öten vannak.
- Valóban van benne egy ferdeszemű, de nem gitározik.
- A klipben pedig nincs fa.
De legalább tényleg 2002-es zene :D

4 megjegyzés:

cinnouse írta...

á, a rob morrows könnyű volt. :)

én a smashing pumpkinsra tippeltem :)

szibea írta...

hát, sztem ennyi erővel bármi lehetett vna :D

kinkyreggae írta...

ez nagyon jó :D:D

szibea írta...

köszönöm, majd átadom a bókot :)