2009. június 1., hétfő

GIPÖH

Uramistenholiskezdjem? Nagyon gyorsan eltelt ez a 3 nap, az egyszer biztos...
SZOMBAT de.
Reggel 8kor a piacon kezdtünk Lacival, mrt kóros zokni hiányban szenved(ett), és mrt óvodai ballagásra volt hivatalos 10re, és persze aznap kell megvenni az ajándékot az 5-6 éves pici lánynak.
Zokni utánpótlásra úgy sikerült rávenni, h egy héttel korábban közöltem vele, h akkor megyünk és kész. Nem sugalltam (ahogy a Cosmo javasolja), nem kértem (ahogy az édes feleségek szokták), és nem parancsoltam (ahogy az átlagasszony). Közöltem. Ez amolyam Bea módszer.
Ami az ajándék vásárlást illeti - már leszoktam róla, h kiakadjak az utolsó pillanatos megoldásokon, meg azon, h most pl. a Széchenyi téren csomagoltunk. Kicsire nem adunk, nagy meg nem számít - ezt még gyakorolnom kell, de Laci mellett van min edződnöm.
Elvileg onnan haza szerettem volna menni aludni, de (mivel Reni panaszkodott, h minek megyek lánybúcsúra, mikor vele is lóghatnék)inkább fölhívtam drága barátnémat, h hol leledzik épp, és csatlakoztam hozzá meg Krisztához turi-túrára, így csak 1 körül értem haza.
Mindenkinek jár egy darab belőlem. Juhé! Csak tessék benyújtani az igényt, és én máris szakadok 8felé.
Ezután fél óra alvás következett.
SZOMBAT du.
Mivel Esz is csak egyszer 25 éves, kötelező barátné2 program a köszöntés. Plusz önös szándéktól vezérelve ottan állt szándékomban előre bespájzolni jókedvből este további részére. Hátha kitart.
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések: