2009. június 25., csütörtök

Sz.téri and then some

Ma kezdődik a délutános műszak. Ma van az első próba a Dóm téren. Ez általában tiszta káosz és fejetlenség...
Idén, úgy néz ki, csak 3 takarítólány van 4 helyett. Plusz rossz hír, h a kecskenéni, akit nagyon nem szeretünk, bent lesz délutánonként 5 és 7 között. Fincsi.
A harmadik leányzó új csaj, mazsola még, de úgy tűnik naon vagány, úgyhogy nem aggódom miatta. Viszont a mai szép kis nap a kezdésre egy mazsolának. Ha ma nem mondja azt, h holnap nem jön, akkor soha! :)

Kiolvastam minden könyvemet. Pff.
Asszem októberben estem neki a vámpír-irodalomnak. Azóta elolvastam
4 Twilight-ot
17 Anita Blake-et (vagyis mindent, ami valaha napvilágot látott)
7 Black Dagger Brotherhood-ot (-II-)
2 Katie McAlister-t (amit Esztől kaptam, plusz egyet)
plusz 1 off-ot, a Confessions of a Shopaholic-ot
Keressek valami új conetmporary vámpírosat? Vagy legyen back to the basics, és olvassak Anne Rice-t (pl)? Ezt majd még megálmodom.

Szerdán megkapjuk a házunkat! Juhéé! Anyával reméltük, h esetleg már a hétvégén sort keríthetünk rá, de ma kiderült, h el vannak csúszva, stb, stb., úgyhogy csak szerda. Ez mondjuk vicces, mert két és fél hónapjuk volt mindenre, de hát így van ez.
Vettem ágyat. Új ház - új ágy. :) 180x200-as. Remélem, befér a leendő szobámba! :)

4 megjegyzés:

qtst írta...

omg, ez a könyvmennyiség iszonyat brutál... pofámról lesül a bőr... :S

szibea írta...

most már legalább érted, h miért csak egy szakdogát sikerült összehozni... :)
bőr meg ne süljön sehova, mrt ez nem "magas irodalom", ez csak vámpír-ponyva :D

qtst írta...

nem lehetne ebből szakdogát írni? :D (valahol biztos lehet...) én is gondolkoztam rajta, h valami qaf-related témát keresek... de hát szörprájz szörprájz nem találtam... mondjuk az emberi jogos szekcióba valahogy megpróbálhattam vna beszuszakolni... minden fejezet elé egy brian idézet... hjaj. de szép is lett volna :D

szibea írta...

Biztos lehetne, csak, tudod, amiből az ember szakdogát ír, azt megutálja...
Én pedig ezt nem akarom :)