2009. június 4., csütörtök

in the middle of the A.B. marathon

tegnap bementem a szakdolgozat értékelésért. Én tanárnénimtől 20/16-ot kaptam, opponens bácsitól 20/14-et. Teljesen elégedett vagyok. Opponens bácsi kérdései sem túl gázak, szerencsére - nem irodalmár, ugyanis. :)
Reggel 7:50-kor már ott toporogtam az iroda ajtajában, épp jött az irodás néni, és megkérdeztem, h mikor lehet jönni az értékelésért, és mondta, h az még odébb van, de ha már itt vagyok, odaadja. :) (Kifele jövet megnéztem, h hánytól van fogadóóra. 9:30tól:)) Biztos látta rajtam, h... na mindegy. :)
Alá kellett írni, h átvettem, és láttam, h már ketten átvették, bár még tegnap. Aznap, term, én voltam az első.
Aztán később találkoztam néhány sorstársammal, ők valahogy jobb pontokat kaptak, pl. 20/20 és 20/17.
a) ők nagyon ügyesek
b) én vagyok nagyon béna
c) all of the above
d) none of the above, és csak így sikerült.
Én személy szerint b és c között hezitálok :)
Azért ez most lényegesen jobban sikerült, mint annak idején a Major Paper, tehát beszélhetünk javuló tendenciáról. És mivel még előttem az orosz szakdoga, meg haistenisúgyakarja, akkor a tolmácsolós szakdoga, lesz hol kamatoztatni a fejlődést :)
Szóval most az opponens-kérdésekkel, meg a tanári tételekkel kéne foglalkoznom, de ez ma még biztos nem fog menni, mrt még befejezem a Skin Trade-et. Akkor is befejezném, ha holnap kéne menni vizsgázni vagy ha piros hó esne. Vagy jönne a világ vége - akkor pláne ;)
Microsoft Readerben egyébként 1200 oldal, de ez nagyon csalóka, mrt könyvben csak 500. Nem csoda, h mindjárt befejezem...
Holnapra már magam leszek megint. :)

Nincsenek megjegyzések: