2007. december 12., szerda

Lost and found



Ma sikerült elveszítenem a diákomat... Egyszer veszem rá magam, h huzamosabb időt töltsek a könyvtárban, akkor is ez történik. Látod, Ad: engem is kivet magából a rendszer csak egy másik rendszer ;)
JA, és hol vesztettem el? Az olvasóteremben? nem. A kávégépnél? nem. Esetleg a szekrényeknél? nem. A padoknál (ami azért már elég gáz)? nem.
A WC-ben!!!! Jajistenem. :)
De meglett!
Sőt, a csaj, aki megtalálta még üzit is írt nekem iwiw-en, h leadta a recepción. Hát nem édes? :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ó, ilyet már én is csináltam, csak én a BTK wcben a földszinten. :)) azért volt, mert a zsebembe tettem a nadrágomba és onnan kiesett. te is így jártál?

szibea írta...

nem :) én nem akartam otthagyni az asztalonaz olvasóteremben, nehogy ellopják. Így hát magammal vittem, letettem a vécépapírtartóra és otthagytam :D