2007. december 23., vasárnap

a munka nemesít

Jaj, hát csodálatos este volt Frenben pénteken és szombaton... Főleg szombaton. Először is idióta Magony Gáborral kellet dolgoznunk (egyik pultos), akiben engem igazán nem zavar, h van benne egy kis vonóhúzás, csak ne lenne akkora f*sz, mint amilyen. Merthogy ő négy évig ezt tanulta (értsd: vendéglátást), mire egyszer Anna (őt szeretjük) közölte, h "Mit tanult ez négy évig? ...csak 3 éves a szakmunkás." - hát ezzel kb jellemeztem is a mi kedvenc Magonyunkat.
A múltkor föl akart vágni előttem, h ő milyen májer, aszongya adjam oda neki azt a "long-milyen?-poharat, azt a hosszút. jaj, nem jut eszembe a neve. az az, amibe több ital fér, biztos nem tudod, de... na long-milyen?" Mondom: longdrinkes? WOW.
Ez tehát az alap, ami egy viszonylag konstans probléma, lévén, h az esetek felében vele dolgozunk... pfuj.
De erre jött tegnap a hab: sok férfi-falka. középkorú/idősödő. problémázó. RÉSZEG. nem kicsit. nagyon. sok férfi-falka. borzasztó. Tegnap minden volt: részegek, bunkók, liftbe beragadás, rács bezáródás, udvarlás, élettörténet elmesélés, ordibálás, pohártörés ipari mennyiségben, engem leöntöttek sörrel, ...hányás. Igen: hányás. Hát én kijelentettem, h 400 Ft-os órabérért nincsazazisten, h én azt föltakarítsam... pfuj.
Fél 3ig voltam. Elfáradtam és lefáradtam. Ma is megyek, de ma Anna lesz (az jó). Remélem, a férfi-falkák ma otthon maradnak :) Wish me luck!

Nincsenek megjegyzések: