2008. január 4., péntek

az új kis kedvenc

napirend előtti felszólalás: szilveszterkor vodkát ittunk almalével (két citromkarikával); meg eperlével, ami hányásszínű volt (mit meg nem adtam volna egy kis mesterséges ételszínezőért), de egy bizonyos pont után mind1... :) Ezenkívül éjféltől pezsgő volt (piros), amit kénytelenek voltunk megbolondítani egy kis Hell-el, mrt n száraz, meg egyébként sem szeretjük a pezsgőt csak hát mégis na... (de legalább a Hell is piros ...mmint a doboz lol)
De ami a lényeg, h vettünk ma egy szobabiciklit... Hehe. Mondhatni elsőgenerációs kis cukorfalat, valszeg öregebb, mint én (ez nagy szó), és csak ott nem rozsdás, ahol nem lehet, van rajta sebességmérő meg km óra, de nem működik. :)) Pannonia Elite márkájú, amit a tulaj Pannonia Flite-nak hirdetett meg. lol
Még viccesebb, h 10e Ft-ért hirdették, persze kép az nem volt róla, mikor megláttuk az első reakcióm az volt (amellett persze, h beleszerettem), h 5e-nél többet nem adunk érte. Nem is adtunk. :)
Anya szerint hamari-berkenye vagyok, mér nem vártam meg, míg lesz házunk és oda vettünk volna egy normálisat. De én mondtam neki, h ennek így van meg a romantikája egyrészt, másrészt meg addigra vágósúlyban leszek... lol


7 megjegyzés:

Névtelen írta...

ejnye, ejnye... napirend előtt csak országos jelentőségű, halaszthatatlan és rendkívüli ügyben lehet felszólalni :)))) bár ezt a OGY-ben sem tartja be seni, úgyh neked is elnézem ;)))

"Pink champagne... yeah, uh, that's too nelly, even for me." :))

egyébként jó ez a bringás téma, emlékeztet rá, h futni kéne... broáf.

Névtelen írta...

seni = senki

szibea írta...

Ja. kinek van kedve ilyen cudar időben kimozdulni, mikor a jó meleg szobában is tekerhet, miközben QaF-ot néz... Pl. azt a részt, mikor B titokban eljárt spinningelni... lol ;)

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=Xr5065A2XqU

szibea írta...

Hát kb :D:D

Névtelen írta...

ez a bicikli n kiroá :DDDD

szibea írta...

köszi :D sztem is lol