2008. január 10., csütörtök

to-do-what?

Hát, sajnos ismét kifutottam az időből... már meg sem lepődöm. Clearly I have time-managing problems... De majd fölírom a to-do-before-I-die-hoz pl, h megtanulni beosztani az időmet lol
(vizsgákkal már végeztem... bocs...)
*mentségemre szóljon, h fagyi dolgot jegelem (huh de vicces vagyok), mrt lebetegedtem
*a csiccsenés megvolt, meg sztem holnap is meglesz, csak nem volt nálam papír meg toll, h írkáljak lol
*nap-izéket nézni nm jó egyedül, de mivel a párom mostanában nem sokat törődik velem (merthogysokatkelltanulnia...pfff), ezt is későbbre halasztom
*színházban nm volt jó műsor (Szegeden)
*meg arra is rájöttem, h már VAN képem mindenkiről! csudaklassz, nemdebár? mondhatni: DONE! :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

na ezért nem írok listákat... :))
egyébként meg n gyengék a kifogások :D

szibea írta...

a kifogások nem gyengék. kikérem magamnak :)
én meg azért írok listákat, mert "akinek nincs esze, legyen notesze" :)