2008. január 17., csütörtök

Take your time, darling! (avagy: minden egész eltörött...)

B: ...aztán kibökte, h nem tudja, szeret-e még, és h már gondolkodik ezen egy ideje, meg h mi legyen velünk, meg ilyenek. És bocsánatot kért, amiért ezért rideg és bunkó volt velem mostanában...
A: Én mindig hozzávagdostam Robihoz a cuccokat, amiket kaptam tőle. Kitéptem az aranyláncot a nyakamból és kihajítottam az ablakon. ...aztán mentünk le éjszaka megkeresni.
B: Én nm tudnék semmit hozzávágni. *elgondolkodik* Még régen kaptam tőle egy Pallas Athene mellszobrot: nagy, nehéz kődarab — azt kéne hozzávágni.
A: A fejéhez.
*kuncogás*
B: A webkamerát sajnálnám hozzávágni...
*röhögés*
A: Akkor azt tartsd meg!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó, ez nm volt túl szívderítő post. :(

szibea írta...

pedig igyekeztem pozitív maradni... ;)

Névtelen írta...

hm... sztem mókás volt :)
de az erőszak nem megoldás... bár athénét lehet, hogy kiejteném a ablakon... véletlen (és nem, nem úgy gondolom, h alatta álljon)

szibea írta...

az erőszak sztem sem megoldás. :)

de itthon malmozni is gyilkos dolog.

P.A.-t meg majd Rena kiejti egyszer az ablakon ;) lol

Névtelen írta...

josh nem vesz olyat a minimáldizájnos lakásába :D

(nem lehet athénét hasznosítani valamire? mondjuk megpróbálhatnád átfaragni johnnyvá :) azzal menne az idő is)

szibea írta...

:D Hallod, Esz! Nyitnod kéne valahol eg tanácsadó fórumot...! Komolyan.
És ahol az erőszak nem megoldás, ott az alkohol beválhat?
...majd ma este kiderül ;)

Névtelen írta...

felgyújtod? (sztem az is erőszak...)

szibea írta...

nem. :) megiszom :D

Névtelen írta...

na most itt a tárgyak összezavarodtak kicsit asszem :)))