2008. január 14., hétfő

Húzz egyetlen kártyát 2008ra!

"Vigyázz, ha több kártyát húzol, komolytalanná válik a jóslás!"
Basszus, pedig inkább húznék újat...
Íme az eredmény:

"2008-ban kiderül számodra az igazság. Nem biztos, h tetszeni fog, amire rájössz, de az illúzióvesztés olykor kellemetlen"

lol
Ja, mint mikor rájössz, h nincs télapó, meg egyetlen szerelem sem tart örökké, meg h belőled sosem lesz szuperhős, etc. boáf

UPDATE: újrahúztam. hátha komolytalanná válik az előző. és mitadisten... ugyanazt a kártyát húztam. pff. most már n n n kíváncsi vagyok az "igazságra"!!! :))) és jobb, ha lelkiekben fölkészülök az illúzióvesztésre ;)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez se rossz: 2008-ban pont kerül a mondat végére. Lezárul egy korszak. Nem fog fájni, ha önként teszed meg az utolsó lépést.

(de most komolyan nincs Mikulás?)

szibea írta...

Ez szemétség! Nekem mér fog fájni, ha neked nem???? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
lol

Névtelen írta...

mert neked az illózióvesztés fáj... az nekem nem tud, mert nincsenek illúzióim :p

egyébként nemtom, milyen utolsó lépést kellene önként megtennem... talán valamelyik hídról a dunába? v?

szibea írta...

sztem nem kell ilyen apokaliptikusan gondolkodni... nem idén végzel? mert, ha igen, akkor vegyük úgy, h végzel az egyetemen, amit nagyban megkönnyít, ha önként adod le a szakdogádat lol

Unknown írta...

nahát, az enyém is "érdekes":

"2008-ban légy türelmes és passzív! (haha) Ne légy nyitott könyv! (eddig az voltam?) Halgass és várj! (asszem ez menni fog..) A türelem nemcsak rózsát terem. (köszike, talán pontosíthattál volna... ;))"

hát, ez tannulságos volt. :)

(ezt a rohadt gépellenőrző-betűkiolvasószarságot...sose találom el...lehet h nekem is segítséget kéne kérjek, mint a vakoknak?)

Unknown írta...

ja, és már kédezni akartam: az gáz, ha én sose hittem a Télapóban? tesóm kétéves koromban közölte az igazságot, és el is hittem neki.

szibea írta...

inkább az a fura, h feltétel nélkül hittél(/hiszel) tesódnak :)
jók ezek a jóslatok, mi?! :D:D

Névtelen írta...

persze h hittem, hát volt ő KATI, csupa nagy betűvel. amit ő mondott az úgy is volt. merth ő nagy és okos.